Gdzie w Europie kupić nóż GSO 5.1 ?

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
Żorż
Posty: 13
Rejestracja: 20 gru 2016, 20:03
Lokalizacja: dolnośląskie
Płeć:

Gdzie w Europie kupić nóż GSO 5.1 ?

Post autor: Żorż »

Bracia i Siostry, interesuje mnie zakup porządnego noża. Wybór padł na GSO 5.1 ale coś nie mogę znaleźć polskiego dystrybutora tego sprzętu lub chociaż europejskiego. Nie mam doświadczenia z zakupami ze Stanów, potem z urzędami celnymi itp.
Macie jakieś pomysły lub polskie źródło ?
Awatar użytkownika
mwitek
Posty: 1111
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Gadu Gadu: 4861234
Tytuł użytkownika: HopsasaDoLasa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mwitek »

Wybrałbyś sobie coś normalnego, na przykład morę :D :D :D, to byś nie miał problemu.

Osobiście wolałbym choćby renomowanego customa podobnych gabarytów niż silić się na poszukiwanie jakiegoś wynalazka. Tyle jest dobrych tańszych czy droższych noży, że masz w czym wybierać.

P.S. Jeśli wykazuje się ignoranctwem i GSO jest superzajefanymtytanowomeglaitycznymwyjebostrzem to nie czytaj tego wpisu :D
Obrazek
Awatar użytkownika
hycek
Posty: 348
Rejestracja: 04 mar 2016, 14:20
Lokalizacja: Śląsk
Gadu Gadu: 3364770
Tytuł użytkownika: hycek
Płeć:

Re: Gdzie w Europie kupić nóż GSO 5.1 ?

Post autor: hycek »

Żorż pisze:, potem z urzędami celnymi itp.

Żorż słyszałem że przy takich "ogromnych"zakupach za 300$ przez neta, to FBI CIA i Trump przyjeżdżają kontrakt sprawdzać i cło
,,- Mieszczuch jesteś.Twój porządek murami ogrodzony, tam też Twoje mądrości może i co warte. ''
Awatar użytkownika
geser
Posty: 168
Rejestracja: 27 lis 2013, 19:01
Lokalizacja: warszawa

Post autor: geser »

Po pierwsze - może być problem z zakupem w USA noża z wysyłką do Polski (mają tam jakieś prawne ograniczenia z takimi wysyłkami, z perfumami i jest podobnie)
Po drugie przy zadeklarowanej wartości przesyłki ~ 300 USD, skarbowy na 100% dołoży podatek a i celny coś dołoży.