Laczki

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
Kopek
Posty: 1019
Rejestracja: 10 mar 2009, 11:00
Lokalizacja: Z największej dziury
Tytuł użytkownika: TRAMPek łikendowy
Płeć:

Laczki

Post autor: Kopek »

Założę szybko jakiś temat bo zaraz Doctor wszystkie możliwości wyczerpie :p.

Szanowni forowicze jakich gum używacie? Co polecacie? Od tego pedałowania nie wiadomo kiedy wyłysiały mi obie i co chwila kapcia łapie. Na znanej aukcji oczywiście masa do wyboru do koloru. Na co warto zwrócić uwagę? Widziałem takie z wkładką nieprzebijającą. Warto? Średnio robię ok. 200 km tygodniowo. Głównie po asfalcie. Z drobnymi zjazdami gdzieś do lasu itp. gdzie głównie i tak prowadzę rower. Poza tym lekka turystyka rowerowa z dzieciakiem w foteliku na bagażniku. Nie znam się na tych określeniach rowerów dlatego wrzucam fotę. No i jestem nieco ponad gabarytowy więc trzeba to chyba pod uwagę wziąć.

[center]Obrazek [/center]
"Czasem- i mówię to zupełnie szczerze - żal mi, że nie wychowano mnie jak włóczęgi. Nie związanego z żadnym miejscem, obowiązkami i ludźmi.

www.kopsegrob.blogspot.com
Awatar użytkownika
hejtyniety
Posty: 686
Rejestracja: 08 maja 2010, 17:50
Lokalizacja: Katowice
Tytuł użytkownika: Warsztat 77 Katowcie
Płeć:

Post autor: hejtyniety »

Bardzo przypadły mi do gustu opony Kenda Khan. Wytrzymały bieżnik, dobre odprowadzanie wody i niskie opory toczenia. No i można kupić w wielu rozmiarach - przy twojej posturze polecam 700x45C (o ile masz rower 28").

No i nie są za drogie ;-)


W kładki antyprzebiciowe nie wierzę, bo już kilka takich opon łatałem - generalnie "jak się ma pecha to się palec w doopie złamie" cytując klasyka :mrgreen:
Śląskie Knifesession - każdy pierwszy czwartek miesiąca w barze Dixie w Katowicach, start 17.00
Awatar użytkownika
Dąb
Posty: 1048
Rejestracja: 08 lut 2008, 19:47
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dąb »