Lepszy tu w ojczyźnie kęsek lada jaki

dyskusje na tematy nie związane z tematyką Forum (co wcale nie oznacza że można tu pisać co tylko się zamarzy)

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
MlKl
Posty: 582
Rejestracja: 19 paź 2010, 12:51
Lokalizacja: Błonie
Płeć:

Lepszy tu w ojczyźnie kęsek lada jaki

Post autor: MlKl »

Kontynuacja wątku, rozpoczętego w usuniętym niestety powitaniu klusownika

Cień Wilka zapytał, czy jestem dobrym programistą - odpowiem tak: W programowaniu mniej istotna jest szybkość klepania w klawisze, choć i to się przydaje. Ja kod tworzę wolno, często muszę sięgać do literatury, czy źródeł w necie. Podstawą jest umiejętność ogarnięcia problemu, i stworzenie najlepszego algorytmu, który takowy wykona. A w tym akurat jestem niezły.

I tak mi się przypominają początki - Visual Basica uczył mnie młody, niespełna wtedy osiemnastoletni chłopak - rówieśnicy się z niego śmiali, bo nie zajmował się sportem, nie pił z nimi pod blokiem. Dziś oni dalej piją pod blokiem, on kupił działkę, wybudował piękny dom, jeździ nowym samochodem z wysokiej półki.

Rok później ja jego uczyłem PHP.

I takich przykładów, gdzie młody człowiek z otwarta głową radzi sobie w Polsce mogę podać wiele.

Równie dużo mogę wskazać osobników, którzy zbijają bąki, narzekając na złodziei w rządzie, układy, sprawiedliwość etc. Dziwnie często ich lista pokrywa się z listą kolejkowiczów po zasiłki w opiece społecznej...

Jm48 pytał o wiek emerytalny - ja tutaj nie mam złudzeń. Znając zasady bismarckowskiego systemu, i statystyki odnośnie długości życia, stosunku liczby pracujących do niepracujących w przyszłości - lepiej nie będzie. Aktualnych emerytów trzeba utrzymać, i dodatkowo samemu odkładać na swoją starość - państwowa emerytura może pozwoli nie zdechnąć z głodu.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 20:37 przez MlKl, łącznie zmieniany 1 raz.
klusownik
Posty: 36
Rejestracja: 03 lut 2012, 15:45
Lokalizacja: 123
Płeć:

123